Sexy Pink Heart

24 Aralık 2014 Çarşamba

saç bakımıı :)

merhaba, düzenli bir blog yazarı olmak değil de ufak çaplı tavsiyeler paylaşmak amacım :) 
Bundan iki sene önce saçlarımı ani bir kararla küt kestirip saçımı küstürmüştüm. Uzaması için saç bakım yağları, kürler, bitkisel şampuanlar kullandım. E neticede bugünki hali bel hizamdan 4 parmak kısa (2 sene içinde 2 kere kırık aldırdım) :) tabi uzunluğuna doymadığım için hala uğraşıyorum. Madem uzattım kırılmasın, kurumasın diye de bakım uyguluyorum.hatta toplama şekline bile dikkat ediyorum o kadar da takıntılıyım :) Ağustosta uyguladığım ombreden sonra daha bir gerekli oldu bakım yapmak ( saçımda kopmalar var ombreden sonra bu durum için tavsiyesi olan varsa çok sevinirim ). sevdiğim ve vazgeçmeyeceğim 3 ürünüm var ;
Evet Watsons'dan aldığım parabensiz Urban Care saç bakım maskelerim ve sıvı saç kremim :) Saçlarımın kırıklarını aldırdıktan sonra düzenli olarak kullandım ve faydasını da gördüm. argan yağlı saç kremi kolay kırılan saçlar için benim de ince telli olduğu için uyum sağladı. Banyodan sonra hafif kuruyan saçıma uyguladım hatta günlük olarak kuru saçıma da uygulayarak kullandım. Ancak Urban Care şişe pompalarında takılma sorunu beni kullanıma üşendirdi biraz, sürekli her bastığımda takılı kalıyor bu da eksisi olsun. Sonrasında intense keratini aldım ve ba-yıl-dım ! :) Banyoda fazla suyunu aldığım saçıma uygulayıp 1 dk en fazla 2 dk bekletiyorum. Yıkarken bile yumuşacık yapıp saçı dolgun hissettiriyor. Saçlarım hemen kırılmıyor. Hatta sonrasında sıvı saç kremini kullanmama bile gerek kalmadı yani sıvı saç kreminin pabucu dama.. :) Tüpün içinde 1 kullanımlık daha var içinde yani tekrar alınabilir ama çok övüldüğü ve merak ettiğim için biotin içerikli olanı alacağım :) Bir diğeri Collagen&keratini yanlışlıkla aldım diyebilirim biotin olanı alacakken rengarenk raflarda dikkatim dağılınca elime geçiverdi :) Ama yine sonuç harika saçtaki nemi çok iyi koruyor ve yapılanmasına da yardımcı oluyor. Şampuanlarıyla kullansam daha etkili olur ama şampuan değiştirmeye de korkuyorum maalesef :) Tabi bu kadar bakım yetmez beslenme düzeni de çok etkili ve kırığa gömülmüş saçlara düzelir diye bakım yapmak mantıksız bana göre önce biraz kıt-kıt ;) 

2 yorum:

  1. Argan yağlı sıvı saç kreminde bende pompasında takılma sorunu yaşamıştım insanı delirtiyor en son boş fısfıslı bi şişeye boşaltıp öyle kullanmıştım. Saçlarının hızlı uzaması ve daha sağlıklı olması için biotin hapını şiddetle öneririm ben uzamayan saçlarımı onunla uzattım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biotin hapını hiç duymadım canım hangi marka ?

      Sil