Sexy Pink Heart

18 Ocak 2015 Pazar

Yves Rocher ile Saç Bakımı

Merhabalar, uzun zamandır yazmamıştım bugün de kokusuna bayıldığım Manisa'dan alıp Aydın'a sürüklediğim Yves Rocher için burdayım :) (sanki Aydın'da satılmıyormuş gibi)

Saçlarım konusunda bakıma doymayan biri olarak epeyce araştırıp ürün kullanan biriyim. Daha önce Barcelona kullanmıştım çok memnun kaldım ama saçım dinlensin biraz diye bırakmıştım. Uzun aradan sonra Yves Rocher saç bakım yağını çoğu bloggerın kullanıp memnun kaldığını görünce kullanmak istedim. Silikon ve paraben içermiyor. Az önce sürdüm yine bekliyorum 10 dk demesine rağmen ben de 1 saat bekletiyorum. Saçtaki yumuşatma etkisini çok sevdim hele ki verdiği kokuya bayıldım. ( Kokusundan parfüm yapılsa ilk ben alırım :D ) Üstelik kıvamı da çok iyi bu yüzden kolay bitecek bir yağ değil. Kullananların çoğu yıkayınca kokusu gidiyor dese de iki kere şampuanlamama rağmen yine de hafif bir koku kaldı bende :) Daha başlardayım kullanmak konusunda o yüzden pek yazacak bir şeyim yok ama bir kaç kullanımda gösterdiği etkiye bakılırsa hiç bırakmayacağım demek ki. Fiyatı da çok uygundu bana göre. 17 tl ye almıştım indirimden. Tüm Yves Rocher mağazaları ya da Yves Rocher  den temin edebilirsiniz. Herkese mutlu hafta sonları :* 


4 yorum:

  1. Benim de saç bakım ürünlerine büyük ilgim var. Saçlarıma iyi gelebilecek her ürün yeni bir heyecan oluyor resmen bana :) Yalnız Barcelino'dan memnun kalmamıştım saçlarım fazlasıyla kuru ve yıpranmış olduğu için her ürün etki etmiyor. Ama Yves Rocher'nin yağı gerçekten güzel gibi bende daha 1 kez uyguladım :) Güle güle kullan kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. Daha önce duydugum ama denemedigim bir ürün
    Blogunuz hayırlı olsun bu arada.
    Sevgiler
    www.huzunsarisi.com

    YanıtlaSil