Sexy Pink Heart

14 Şubat 2015 Cumartesi

Emily 215 Lip Pencil

Merhabalaar !! Uzun zamandır blogdan uzak kaldım, fotoğraf yüklemeyle alakalı sorunum vardı bilgisayarımla neyse ki çözüldü ben yine burdayım.

Yeni aldığım dudak kalemimden bahsetmek istiyorum ve ben de dudak kalemleriyle aşk yaşıyorum : :) Dün matmazeldenblog'da paylaştım blog öksüz kalmasın dedim.
Her ne kadar elim mürdüm, bordo, fuşya tonlarına gitse de günlük kullanmakta cesaret edemiyorum pek. Millet kırmızı bordo rujlarla dudaklarla gezerken '' ayy ne hoş'' demekle yetiniyorum çoğu zaman :) Acıtasyon yapma Burçin lafa gel.

Geçen semtimin tahtakalesinden buldum Emily 215 dudak kalemini. Tuttum ve alıyorum dedim. Emily'nin her türlü kaleminden çok memnunum. Kalıcılıklarını da seviyorum ve yumuşak olması sebebiyle sürümü kolay. Dudak kalemini de çok sevdim hatta bayıldım. Öncesinde lip balm uygulayıp üstüne kalemi uyguluyorum. Elim de aynı tonda avon testerı da varsa ohh ne ala :) Hemen sürdüm sürüştürdüm.

Vee tataaaamm (saçlarımın ahengini mazur görün)

Soluk benzime çok yakıştırdım ben. ( bu arada ten doğal bb krem ve fondoten kullanmıyorum gerek yok diye ama bb krem merak ediyorum hazır konusu açılmışken önerinizi alabilir miyim bu konuda ? ) 
Okuduğunuz için teşekkürler :*

MUTLU HAFTASONLARII !!

8 yorum:

  1. Kalemin rengi çok güzelmiş canım, güle güle kullan. Blog adresim değişti beklerim :)
    ezosunmakyajdefteri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Emily dudak ve göz kalemlerini çok başarılı buluyorum. Performansları fiyatının çok çok üstünde

    YanıtlaSil
  3. şarkı da site de çok hoş =)
    bana da beklerim
    gizemeslek.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. rengi süpermiş. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Renk şahane :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil